fbpx
PALVELUT

Vakuutusten hoitopalvelu

Keskity liiketoimintaasi, me huolehdimme vakuutuksistasi
PALVELUMME

Varmista yrityksesi vakuutusten ajantasaisuus ja riskienmukaisuus ammattilaisten avulla

Hoitamattomat vakuutukset muodostavat yritykselle taloudellisen riskin. Monilla kuitenkin vakuutusten hoito ja päivitys unohtuu ja vahinkoilmoitustenkin tekeminen voi tuntua vaivalloiselta.

Vakuutusten hoitopalvelun avulla yrityksesi vakuutukset pysyvät jatkuvasti ajantasaisina ja saat vakuutusalan ammattilaisen avuksesi vahinkotilanteisiin ja muihin vakuutuspulmiin.

Säästä aikaasi ja vaivaasi - anna meidän hoitaa yrityksesi vakuutuksia!

Henkilökohtainen palvelu

Vakuutusten hoitoa voi verrata kirjanpitopalveluihin – meillä palvelun kohteena on vakuutusturva taloushallinnon sijasta.

Palvelumme

Mitä vakuutusten hoito pitää sisällään?

Riskien ja vakuutustarpeiden tunnistaminen

Tavoitteena, että kriittisimmät riskit on tunnistettu ja että yrityksenne riskit on vakuutettu tarkoituksenmukaisesti.

Palvelu aloitetaan sillä, että opettelemme tuntemaan liiketoimintanne. Teemme yhdessä riskientunnistamista ja laadimme teille vakuuttamissuunnitelman – eli mitä riskejä vakuutetaan, mitä riskejä pidätte omalla vastuullanne? Lisäksi laadimme aikataulun, kuinka usein yrityksenne vakuutettavia riskejä on syytä arvioida.

Tarvittaessa vierailemme toimipaikassanne, jos siitä on hyötyä teille.

Päivitämme vakuutusturvan puolestanne yhdessä tekemämme vakuuttamissuunnitelman mukaisesti. Sen jälkeen siirrymme ylläpitovaiheeseen.

Vahinkoasioiden hoito

Tavoitteena, että vahinkoilmoitus on laadittu mahdollisimman pian vahingon sattumisen jälkeen ja niin hyvin, jotta korvauspäätös saadaan mahdollisimman nopeasti.

Joskus voi sattua vahinkoja. Yleensä silloin, kun olisi muutakin tekemistä. Me keräämme vahinkotapahtuman tiedot ja laadimme niistä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöllesi. Koordinoimme viestintää eri osapuolten välillä ja lopulta tarkastamme, onko korvauspäätös vakuutusehtojen ja vakuutussopimuslain mukainen. Tarvittaessa autamme hakemaan muutosta korvauspäätökseen.

Vahinkojen syntymisen syytä on myös hyvä tarkastella lähemmin. Kun tunnistetaan, miksi vahinko on päässyt syntymään, voitte laatia keinoja, jotta samankaltaista vahinkoa ei enää pääsisi syntymään. Me voimme auttaa tässä ennaltaehkäisevien riskienhallinnan keinoilla.

Asiakaspalvelu, joka vastaa

Tavoitat asiakaspalvelumme kätevästi sähköpostilla, whatsapilla tai puhelimitse.

Hoitoasiakkaidemme asioita päivystetään vuoden ympäri arkisin klo 7 – 17 välisenä aikana.

Asiakaspalvelusta vastataan saman päivän aikana, useimmiten tunnin sisällä saapuneesta viestistä. Hoidamme teille uudet vakuutukset voimaan, tilaamme vakuutustodistukset ja teemme pyytämiäsi muutoksia vakuutusturvaan.

Hinnoittelu

Prosenttiosuus vuotuisista vakuutusmaksuista

Hoitosopimuksen hinta perustuu yrityksen vuotuisten vakuutusmaksujen määrään. Hinnan suuruus on noin 9-12 % vakuutustesi vuosimaksusta, riippuen siitä, millaisista vakuutuksista maksusi koostuvat.

Suurin osa Suomessa toimivista vakuutusyhtiöistä myöntää meklarin hoitoasiakkaille meklarialennuksen, jonka suuruus vaihtelee vakuutuslajista ja vakuutusyhtiöstä riippuen 1-15 %.

Hoitopalvelun hinnan saat tietoosi pyytämällä tarjouksen.

Sopimus

Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Ei määräaikaisuuksia.

Sopimus tehdään toistaiseksi voimassa olevaksi. Palvelussa noudatetaan palvelukausia, jotka ovat yleensä 1 vuoden mittaisia. Palvelu laskutetaan 4 x vuodessa.

Palvelun hinta tarkastetaan vuosittain palvelukauden vaihtuessa, jolloin lasketaan vakuutustesi vuosimaksun perusteella hinta seuraavalle palvelukaudelle.

Sopimuksen voi irtisanoa milloin hyvänsä. Irtisanomisaika on 2 kk, jotta ehdimme hoitaa keskeneräiset asiat ja siirtää aineiston.

Tutustu tapaamme tehdä - blogit vakuutustenhoidosta

× Lähetä viesti WhatsAppissa
Skip to content